فروشگاه آموزشی " ایسی فورکیا" برای محصولات پرفروش خود، تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است.

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 260975

تحصیل در آمریکا: سیستم آموزشی، شرایط پذیرش، بورس و کمک هزینه و ویزا


Study in USA تحصیل در آمریکا ایالات متحده آمریکا سرزمین تنوع فرهنگی و جغرافیایی است. جامعه ایست که همچنان مهاجران را جذب می کند و به مکانی پویا برای زندگی و تحصیل بدل شده است. تحصیل در ایالات متحده، تجربه ای فوق العاده خواهد بود چرا که فرصت این را خواهید داشت تا دانش خود را با بهترین مغزها به اشتراک بگذارید و در محوطه ی دانشگاه، با اجتماعاتی از اقشار مختلف جامعه تعامل داشته باشید. آینده ی شغلی بهتری در انتظار شما خواهد بود و تجربه ی تحصیل و کار در این کشور باعث افزایش اعتماد به نفس، استقلال و توانایی های بین فرهنگی در شما می شود که کارفرکایان سراسر دنیا به دنبال آن هستند.

 

برتری علمی
ایالات متحده آمریکا دارای دانشگاه ها و کالج هایی با بهترین رتبه هاست. این کشور دارای یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا با برنامه هایی برجسته در تقریبا تمام زمینه ها می باشد. مدارکی که در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صادر می شوند، در کل دنیا شناخته شده هستند. دانشگاه های آمریکا به واسطه ی اینکه قطب پیشرفت های متنوع تکنولوژی هستند شما را در برابر برخی از به روزترین پیشرفت های تکنولوژی قرار می دهند و امکان این را خواهید داشت که در زمینه ی انتخابی خود با اساتید برجسته ملاقات، تعامل و حتی مطالعه و پژوهش کنید.

 

فرصت های آموزشی
آزادی عمل و بیان، یکی از نشانه های دانشگاه های ایالات متحده است. نظام آموزش عالی در هر رشته ی تحصیلی دارای تنوع موضوع است. دانشگاه های آمریکا به واسطه ی بودن در خط مقدّم فناوری و تکنیک های آموزشی و با بهترین تجهیزات و منابع ممکن، برای دانشجویان تسهیلات و فرصت های فراوانی فراهم می آورند به قصد آنکه فرد در هر رشته ای که تحصیل می کند، متخصص بار بیاید و دوره ی تحصیلی وی طوری طی شود که مناسب نیازهای خاص او باشد. تعامل اساتید با دانشجویان بطور غیر رسمی است که این امر به دانشجویان انگیزه داده و رویکرد شخصی به برنامه ی درسی را ترویج می کند.

 

حمایت از دانشجویان خارجی
دانشجویان خارجی در دانشگاه های ایالات متحده اکثرا باارزش تلقی می شوند چرا که توانایی ها و ایده های جدیدی را به کلاس ها می آورند. اغلب دانشگاه های ایالات متحده، انجمن هایی مختص دانشجویان خارجی دارند که به آن ها کمک می کند تا با محیط جدیدشان خو بگیرند. این کمک در تمامی مراحل تحصیل ادامه خواهد داشت؛ از برنامه های جهت دهی اولیه گرفته تا کمک کردن به ویرایش رزومه و کاریابی هنگامی که فارغ التحصیل می شوید. اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکترا هستید، محتملا کمک مالی نیز از طرف استاد خود دریافت خواهید کرد (به عنوان دستیار پژوهشی استخدام خواهید شد) یا اینکه به عنوان دستیار آموزش فعالیت خواهید کرد که این امر در تأمین هزینه ی تحصیل به شما کمک می کند. تعامل تنگاتنگ با اساتید می تواند در آینده ی شغلی شما نیز تاثیرگذار باشد و دیدگاه هایی در رابطه با زمینه ی تحقیقاتی تان به شما بدهد که دستیابی به آن از طریق تنها مطالعه ی صرف امکان پذیر نبوده است.

 

 

 

آشنایی با سیستم آموزش و پرورش
مدرسه ابتدایی
مدرسه ابتدایی شامل پنج سال آموزش و پرورش است؛ از سال اول تا پنجم. در کل هر دانش آموز شش سال را در مدرسه ابتدایی می گذراند که شامل یک سال مهد کودک نیز می باشد.

 

مدرسه متوسطه
بعد از سال پنجم، دانش آموزان به سمت مدرسه ی متوسطه می روند. مدرسه ی متوسطه شامل هفت سال کامل است؛ از کلاس ششم تا دوازدهم که پس از آن به دانش آموزان دیپلم دبیرستان اعطا می شود.

 

دانشگاه در مقطع کارشناسی
مقطع کارشناسی پس از تکمیل دوازده سال تحصیل در مدارس ابتدایی و متوسطه آغاز می شود. دانشجویان خارجی که مایلند وارد دانشگاه یا کالجی آمریکایی شوند، می بایست مدرکی معادل دیپلم دبیرستان اخذ کرده باشند.
هر دانش آموز می تواند یک دوره ی دو ساله ی فوق دیپلم یا دوره ی چهار ساله ی لیسانس را در یک دوره ی خاص مطالعاتی انتخاب کند که این دوره ی خاص مطالعاتی را "رشته" می نامند. دانشجویان باید تا سال دوم کالج یک رشته را انتخاب (یا اعلام) کنند.

 

دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد
پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد اصولا مستلزم حداقل شانزده سال تحصیل رسمی است؛ دوازده سال تحصیل در مدرسه ی ابتدایی و متوسطه و پس از آن چهار سال در مقطع کارشناسی. مقاطع مختلف آموزش عالی عبارتند از:
- کارشناسی ارشد که یک برنامه ی دو ساله است. گاهی تنها در شرایطی به دانشجویان اجازه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک رشته را می دهند که لیسانسی مرتبط با همان رشته داشته باشند. یک دانشجو می تواند رشته ای که در کارشناسی تحصیل کرده را در مقطع کارشناسی ارشد تغییر دهد به شرط آنکه تعدادی از دروس پایه ی رشته جدید را بگذراند؛ که این درس ها را "دروس پیش نیاز" می نامند. برخی از دوره ها (حقوق، دندانپزشکی و پزشکی) در آمریکا تنها در سطح آموزش عالی وجود دارند.
- دکتری (مقطع پژوهشی) که بالاترین مدرک اعطایی در رشته های تحصیلیِ پژوهش گراست و دانشجو را برای تدریس و پژوهش دانشگاهی آماده می کند. اخذ مدرک دکتری اصولا مستلزم سه تا شش سال تحصیل مستمر بعد از مقطع کارشناسی ارشد است؛ بسته به رشته ی دانشجو و پایان نامه ای که انتخاب می کند. رساله ی دکتری یک تحقیق فشرده است که باید برای گرفتن مدرک تکمیل شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر سری بزنید به: http://educationusa.state.gov/graduate/about/degrees.htm

 

 

 

تقویم تحصیلی
ترم پاییز (سپتامبر/ اکتبر)
بیشترین میزان پذیرش دانشجو در این ترم صورت می گیرد و تقریبا بیشتر برنامه ها نیز در این زمان ارائه می شوند. اکثر کمک هزینه های مالی نیز در این ترم در دسترس هستند.

 

ترم بهار (ژانویه/ فوریه)
تعداد کمتری پذیرش در این ترم صورت می گیرد و کمک های مالیِ محدودی برای این ترم در دسترس قرار دارند.

 

ترم تابستانی (جولای)
برخی از دانشگاه ها و کالج ها به دانشجویان این فرصت را می دهند که توانایی های خود را تا بیشترین سطح ممکن ارتقا دهند. هر دانشجو می تواند در برنامه ها و کلاس های تابستانی شرکت کند و یا با گذراندن دروسی پیش نیاز دروس پیشرفته را کسب کند.

 

 

روند درخواست

قبل از ارائه ی درخواست
- زمان بندی اپلای: دانشجویان می بایست حداقل 15 ماه قبل از شروع ترمی که برای آن پذیرش می خواهند، درمورد دانشگاه ها تحقیق کنند.
- تهیه ی لیست کوتاهی از دانشگاه ها: در اینترنت و در سایت کالج ها و دانشگاه ها جستجو کنید. با خانواده، دوستان یا دیگرانی که در آمریکا تحصیل کرده اند، صحبت کنید. لیستی از دانشگاه های مورد علاقه خود تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی زمان بندی ارائه درخواست به دانشگاه ها مراجعه نمایید.

 

تقاضای فرم درخواست
بسته به اینکه به کدام کالج یا دانشگاه استان درخواست می دهید، تفاوت هایی در روند درخواست وجود دارد. راه معمول برای درخواست، تکمیل پرونده ی درخواست و ارسال آن به صورت آنلاین می باشد. در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن آنلاین مشکلی داشتید و نیاز به تهیه فرم های پذیرش دارید، دو راه برای دریافت فرم درخواست وجود دارد:
- از دانشگاه ها تقاضای فرم درخواست کنید: می توانید با پر کردن یک فرم بصورت آنلاین، مستقیما از طریق سایت دانشگاه ها، مفاد درخواست را تقاضا بدهید.
- از سایت دانشگاه دانلود کنید: بسیاری از دانشگاه ها نسخه ای قابل دانلود و آماده ی پرینت از فرم خود را بر روی سایت قرار می دهند. این فرم ها می توانند همانند فرم های عادی برای درخواست بکار روند.

 

 

 

امتحانات اصلی

 

آزمون استدلالی SAT یا SAT Reasoning Test
آزمون استدلالی SAT آزمونی است که گذراندن آن برای دریافت پذیرش برنامه های کارشناسی اغلب دانشگاه های آمریکا نیاز است. این آزمون توانایی های تفکر انتقادی، حل مسئله و قابلیت های ارتباطی را می سنجد که برای موفقیت در کالج نیاز می باشند. این تست تعیین می کند که یک دانشجو توانایی ها و دانشی که در داخل و خارج از فضای کلاس فراگرفته است را چگونه بکار می گیرد.
آزمون SAT متعلق به College Board بوده و توسط آن ها منتشر و ارتقاء داده شده است. College Board اظهار می کند که استفاده از آزمون SAT در تلفیق با معدل دبیرستان (GPA) شاخصی دقیق تر از میزان موفقیت فرد در کالج فراهم می آورد.
برای اطلاعات بیشتر سری بزنید به: http://www.collegeboard.com

 

آزمون موضوعی SAT یا SAT Subject Test
آزمون موضوعی SAT دانش و توانایی های دانشجو را در یک زمینه ی خاص و همچنین توانایی وی برای بکارگیری این دانش را می سنجد. بسیاری از کالج ها از این آزمون های موضوعی برای پذیرش، برگزاری دوره و راهنمایی دانشجویان درمورد انتخاب دوره ها، کمک می گیرند. این آزمون ها به کالج ها مقیاسی قابل اعتماد برای سنجش میزان آمادگی دانشجو برای تحصیل در سطح کالج در یک زمینه ی خاص، ارائه می دهند.

 

ACT
آزمون ACT پیشرفت کلی دانش آموزان دبیرستانی و توانایی آن ها در تکمیل تحصیلات در سطح کالج را توسط آزمون های چند گزینه ای می سنجد که این آزمون ها چهار توانایی را پوشش می دهند: زبان انگلیسی، ریاضی، خواندن و علوم. این آزمون یک بخش اختیاری نوشتاری نیز دارد که توانایی طراحی و نوشتن یک مقاله ی کوتاه را می سنجد. ACT بیان می کند که نمراتش شاخصی ارائه می دهد از میزان "آمادگی برای کالج" و اینکه نمرات در هر زیر مجموعه ای مربوط می شود به توانایی ها در دروس سطح ورودی کالج در زبان انگلیسی، جبر، علوم اجتماعی، علوم انسانی و زیست شناسی.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: http://www.act.org

 

TOEFL
آزمون تافل توانایی ارتباط به زبان انگلیسی را از طریق چهار مهارت "گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن" اندازه می گیرد و مختص افرادی است که قصد تحصیل یا کار را در مناطق انگلیسی زبان دارند. برای گذراندن آزمون TOEFL می بایست قبل از زمان برگزاری آن از طریق سایت ETS ثبت نام کنید.

 

GRE
آزمون نمرات تحصیلات تکمیلی (GRE) توسط موسسه ی ETS برای سنجش مهارت های زبانی، استدلال کمّی، تفکر انتقادی و نوشتار تحلیلی تنظیم شده است که این مهارت ها مختص هیچ رشته ی خاصی نیستند. نمرات این آزمون استاندارد شده به دانشکده های تحصیلات تکمیلی، بازرگانی یا حرفه ای یا هر دپارتمان یا بخشی از دانشکده کمک می کند تا میزان پتانسیل پیشرفت را در دانشجویان آینده ی خود دریابند. بسته به رشته ی تحصیلی، دانشگاه ها ممکن است از دانشجو بخواهند یا به او پیشنهاد بدهند که آزمون عمومی (GRE-General) یا آزمون موضوعی (GRE-Subject) و یا هر دو را پشت سر بگذارد. مؤسسات غیر معتبر که توسط هیئت مدیره ی GRE تأیید شده اند نیز می توانند نمرات متقاضیان را دریافت کنند.

 

GMAT
آزمون پذیرش مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد (GMAT) یک آزمون استاندارد شده برای مشتاقان MBA (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) می باشد. این آزمون بمنظور سنجش توان بالقوه ی دانشجویان از طریق ارزیابی ریاضیات، درک لغات و نوشتار تحلیلی در آن ها، طراحی شده است. آزمون GMAT که در ابتدا برای استفاده ی مؤسسات/دانشگاه های آمریکا که ارائه دهنده ی برنامه های مدیریت و تجارت هستند آماده شده بود، اکنون به عنوان معیاری برای اختصاص پذیرش به دانشجویان، در سطح جهانی و توسط بیش از 1700 مؤسسه/دانشگاه استفاده می شود.
آزمون GMAT توسط Pearson Vue از طرف شورای پذیرش مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد (GMAC) طراحی شده و اجرا می شود. این Pearson Vue است که نمرات آزمون را به اطلاع دانشگاه ها و مؤسسات می رساند.

 

LSAT
آزمون پذیرش دانشکده حقوق (LSAT) یک آزمون استاندارد شده ی نصفه روزه است که برای دریافت پذیرش دانشکده های حقوقِ عضو LSAC (کنسول پذیرش دانشکده های حقوق)، اکثر دانشکده های حقوق کانادا و آمریکا و بسیاری از دانشکده های حقوق که توسط ABA (انجمن داوطلبانه ی حقوقدانان و دانشجویان حقوق) تأیید نشده اند الزامی ست. این آزمون معیار استانداردی از مهارت های خواندن و درک لغات را فراهم می کند که دانشکده ها می توانند به عنوان یکی از چندین فاکتور برای ارزیابی متقاضیان بکار ببرند. این آزمون 4 بار در سال در صدها مکان در دنیا برگزار می شود.
آزمون LSAT برای سنجش مهارت هایی طراحی شده است که برای موفقیت در دانشکده ی حقوق الزامی بنظر می رسند: خواندن و درک متون پیچیده همراه با دقت و بینش، سازماندهی و مدیریت اطلاعات و توانایی استنتاج منطقی از آن اطلاعات، توانایی تفکر به شیوه ی انتقادی، و تحلیل و ارزیابی استدلال ها و برهان های افراد.
برای اطلاعات بیشتر سری بزنید به: http://www.lsac.org/jd/lsat/about-the-lsat.asp

 

MCAT (آزمون پذیرش کالج پزشکی)
انجمن کالج های پزشکی آمریکا (AAMC)، همراه با دانشکده های پزشکی آمریکا (که عضو انجمن نیز هستند)، آزمون MCAT را طراحی و برگزار می کند و تمامی جنبه های آن را در اختیار دارد. این آزمون به مدت بیش از 60 سال قسمتی از فرآیند پذیرش مدارس پزشکی بوده است و امروزه تمامی دانشکده های پزشکی در آمریکا و اغلب آن ها در کانادا از متقاضیان می خواهند که نمرات اخیرشان در آزمون MCAT را ارائه دهند. علاوه بر آن، بسیاری دیگر از برنامه های تحصیلات تکمیلی و حرفه ای بهداشت، نمرات آزمون MCAT را به جای دیگر آزمون های استاندارد می پذیرند.
برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید: http://www.aamc.org/students/mcat/start.htm

 

 

 

مدارک اصلی مورد نیاز
برای مقطع کارشناسی
دانشجویانی که برای برنامه ی لیسانس یا دوره ای دیگر در مقطع کارشناسی درخواست می دهند، لازم است که ریز نمرات دوره ی دبیرستان و همچنین نمرات آزمون های زبان انگلیسی را ارائه نمایند.
این ریز نمرات باید توسط یکی از مسئولان مدرسه، مثلا مدیر مدرسه امضا شده باشد و باید نشان دهنده ی کل تجارب شما در مدرسه و در مقایسه با دیگر دانش آموزان باشد تا به کمیته ی پذیرش کمک کند که در مورد عملکرد شما در سیستم آموزشی خودتان، قضاوت کند. گزارش مدرسه همچنین باید راجع به دستاوردهای شما طی دوران مدرسه، صحبت کند.
از آنجایی که بین روش های نمره گذاری در مدارس تفاوت هایی وجود دارد، از مدرسه ی خود بخواهید یک راهنما در مورد نمرات استانداردِ استفاده شده در سیستم آموزشی خود و در مدرسه تان، ضمیمه کند. همچنین سیستم رتبه بندی که در این مدرسه استفاده شده است، باید به وضوح برجسته شود.
تمام متونی که به زبان انگلیسی صادر نشده اند، باید به زبان انگلیسی ترجمه رسمی شوند؛ در غیر اینصورت احتمالا از طرف دانشگاه پذیرفته نخواهند شد.

 

انگیزه نامه
انگیزه نامه یکی از مهم ترین بخش های فرم درخواست است که متقاضی را به کمیته ی پذیرش معرفی می کند. این متن همچنین خلاصه ای از مسیر شغلی کنونی متقاضی، علایق حرفه ای و اهداف وی در آینده ارائه می دهد.

 

توصیه نامه
یکی از مهم ترین قسمت های درخواست، توصیه نامه است. توصیه نامه متنی است که توسط ترجیحا فردی که شما را به خوبی می شناسد نوشته و امضا شده است. این فرد می تواند استاد راهنما و یا استادی که درسی مرتبط با رشته ی درخواستی تان، به شما تدریس کرده است، باشد.
این نامه باید لیستی از نقاط مثبت و منفی، مهارت های مفید (برای مثال کامپیوتر، آمار یا مهارت های فردی)، تجارب مرتبط (فوق برنامه، تجربه کاری، گروه ها، کار داوطلبی) دانشجو فراهم کند و اطلاعاتی در مورد فرد ارائه دهد که به مدد آن خواننده بتواند تصویری واقعی از شخص کاندید در ذهن آورد. یک توصیه نامه ی خوب همچنین حاوی اطلاعاتی راجع به پیشرفت ها و موفقیت های دانشجو در طول زمان نیز می باشد. به همین دلیل، لازم است برای نوشتن نامه تان، استادی را بیابید که شما را به خوبی بشناسد.

 

تحصیلات تکمیلی
مدارکی که نشان دهنده ی سابقه ی تحصیلی شما -برای مثال تحصیلات کارشناسی و نمرات مدرسه- هستند، مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده ی ورود به یک دانشگاه در خارج از کشور می باشند.
اکثرا دانشکده ها انتظار دارند که نمرات تحصیلی خوبی داشته باشید، مخصوصا برای برنامه ها و دوره هایی که مقطع بالاتر و دکتری نیز دارند.
هر دانشگاه حداقل های ویژه ی خود را در مورد الزامات هر برنامه دارد که این حداقل ها بسته به عملکرد شخص کاندید و دوره ای که برای آن درخواست داده، انعطاف پذیر هستند.
هر دانشگاهی در آمریکا سیستم نمره دهی و ارزیابی مختص خود را دارد. نمرات خود را به سیستم میانگین گیری آمریکا برنگردانید زیرا ممکن است این برگرداندن معتبر نباشد. در صورت امکان یک نامه ضمیمه کنید که نشان دهنده ی چگونگی سیستم نمره گذاری در کلاس/دانشگاه شما باشد. این نامه همچنین می تواند نشان دهنده ی جایگاه شما در مقایسه با میانگین کلاس و دانشگاه و تعداد دانشجویان کلاس و تعداد دانشجویان دانشگاه باشد.
دانشجویان متقاضی پذیرش دوره های تحصیلات تکمیلی (MBA، MS و...) می بایست ریز نمرات رسمی از طرف دانشگاهی که بعد از مقطع متوسطه در آن حضور داشته اند ارائه دهند، و در صورت وجود جزئیات دوره های مربوطه، دیپلم ها و... را ضمیمه نمایند. اکثرا دانشگاه ها این ریز نمرات را در یک پاکت مهر و موم، امضا و گواهی شده توسط دفتر آموزش درخواست می کنند. این موارد برای هر کالج یا دانشگاهی که در آن حضور داشته اید باید ارائه شوند. بعضی دانشگاه ها ممکن است بیش از یک نسخه از این مدارک را تقاضا کنند.
اگر متن ریز نمرات به زبانی غیر از انگلیسی است، باید ریز نمرات را ترجمه ی رسمی نمایید؛ در غیر اینصورت احتمالا از طرف دانشگاه پذیرفته نخواهند شد.

 

 

 

هزینه ها و مخارج

 

شهریه

 

دانشگاه های آمریکا به دو دسته تقسیم می شوند: مراکز دولتی (با پشتیبانی دولت) و خصوصی (مستقل). شهریه ی دانشجویان خارجی در دانشگاه های دولتی معمولا در مقایسه با هزینه های دانشگاه های خصوصی ارزان تر است. لازم به ذکر است که هزینه ی یک برنامه در یک دانشگاه آمریکایی لزوما با کیفیت آن مرتبط نیست.
هزینه ی شهریه برای دانشگاه های مختلف، متفاوت است و بطور گسترده ای بسته به هر دوره متغیر است. این هزینه ها می تواند از مقدار کمی مثلا 5,000 دلار در سال برای دانشگاه های دولتی گرفته تا 30,000 دلار در سال برای برخی دانشگاه های خصوصی، تغییر کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، لطفا با دانشگاه ها ارتباط برقرار کنید.

 

هزینه های زندگی
هزینه های تقریبی زندگی در طول یک سال حدود 10,000 دلار است که شامل هزینه ی مسکن و دیگر مخارج روزانه می شود. هزینه ها بسته به سبک زندگی و استان محل تحصیل متغیر است. مخارج اصلی عبارتند از:
- اجاره: 400 دلار در ماه
- خوار و بار: 100 دلار در ماه
- آب و برق: 100 دلار در ماه
- تلفن: 50 دلار در ماه
- هزینه های متفرقه: 200 دلار در ماه
بسته به سبک زندگی تان، هزینه های زندگی می تواند از 700 تا 1000 دلار در ماه متغیر باشد. می توانید خانه/ آپارتمان را با دیگران مشترک شوید تا هزینه های آب و برق، هزینه تلفن ثابت و تا حدی خوار و بار کاهش یابد.

 

بورس وکمک های مالی
تحصیلات کارشناسی
اگر قصد دارید که بدنبال کمک هزینه ی مالی برای تحصیلاتتان در خارج از کشور باشید باید درخواست کمک مالی را به همراه اپلیکیشن ارسال کنید. شرایط دریافت کمک های مالی به طرز قابل ملاحظه ای متغیر است. با مراجعه به وبسایت کالج ها از میزان کمک های مالی و نحوه ی دریافت آن ها می توانید اطلاع کسب کنید. به طور کلی برای دریافت کمک، دانشجویان مقطع کارشناسی باید فرم های کمک مالی مختص همان کالج را پر کنند؛ بعلاوه ی فرم کمک مالی مخصوص دانشجویان خارجی که توسط کالج فراهم شده است. گاهی گواهی بانک نیز لازم است. برخی جزئیات که معمولا در این فرم ها خواسته می شوند عبارتند از:
- کل درآمد شخصی سالانه
- کل درآمد سالانه ی والدین
- میانگین هزینه های سالانه ی زندگی
- جزئیاتی درمورد سرمایه های خود و والدین
- منابع تأمین هزینه های تحصیل؛ غیر از فاند از طرف دانشگاه

 

معافیت از پرداخت شهریه
این نوع کمک مالی به آن معناست که دانشجو لازم نیست شهریه دانشگاه را بپردازد. هرچند هزینه های عام (برای استفاده از تسهیلات دانشگاه مانند کتابخانه، کامپیوترها و خدمات ورزشی و بهداشتی) عموما باید توسط دانشجو تأمین شود. معافیت شهریه به کرات همراه با کمک هزینه ی تحصیلی یا کمک هزینه ی پژوهشی/ آموزشی (Research/Teaching Assistantship) اعطا می شود.

 

استخدام دانشجویی
هنگامی که درمورد تأمین هزینه های تحصیل و زندگی خود در ایالات متحده فکر می کنید، به یاد داشته باشید که نمی توانید روی کار کردن در این کشور حساب کنید مگر اینکه کمک هزینه ی پژوهشی یا آموزشی به شما اعطا شود. زمانی که شواهد منابع مالی خود را ارائه می کنید، نمی توانید براساس درآمد بالقوه ی خود پاسخی بدهید. درآمدی که براساس آن درخواست می دهید باید تضمین شده معادل یا بیشتر از هزینه های سال اول تحصیلتان باشد.
قوانین مهاجرتی درمورد کار کردن با ویزای دانشجویی بسیار سخت گیرانه است. حالت F-1 که معمول ترین حالت برای دانشجویان خارجی و تمام وقت می باشد، اجازه ی کار نیمه وقت و استخدام در محیط دانشگاه را (کمتر از 20 ساعت در هفته) می دهد. حالت دانشجویی J-1 اجازه ی استخدامی مشابه با محدودیت های مشابه را می دهد تا جایی که مجوز توسط اسپانسر برنامه ی تبادلی داده شود. دارندگان ویزای M-1 برای برنامه های تکنیکی و فنی و حرفه ای اجازه ندارند در طی دوره های تحصیلشان کار کنند.
مشاغلی که در دانشگاه وجود دارند معمولا حقوق بالایی ندارند و مطمئنا در حدی نیستند که هزینه های تحصیل در دانشگاه را تأمین کنند. روی این شغل ها بعنوان چیزی بیشتر از مکملی کنار کمک هزینه های دیگر، حساب نکنید.

 

وام تحصیلی
دانشجویان خارجی واجد شرایط دریافت وام های دولتی آمریکا نیستند اما می توانند برای تحصیل در آمریکا، وام های خصوصی دانشجویان خارجی را دریافت کنند. تا زمانی که شما در یک مدرسه ی تأیید شده حضور دارید و یک شهروند آمریکا یا فردی با اقامت دائم وجود دارد که برای شما امضا کند، می توانید هر چقدر که لازم دارید قرض بگیرید. دقت کنید بیش از اندازه قرض نگیرید؛ شما باید تنها به مقداری که واقعا برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در آمریکا نیاز دارید، قرض بگیرید.

 

بورس تحصیلی
این معمولا نوعی کمک مالی کامل است که بر اساس توانایی و عملکرد تحصیلی دانشجو می باشد. بنابراین، تنها یک دانشجوی به واقع برجسته ممکن است قبل از ثبت نام در دانشگاه، مشمول این نوع کمک مالی شود. بورس کامل تمامی مخارج زندگی دانشجو در دانشگاه را می پردازد، در حالیکه بورس های دیگر مستلزم پرداخت هزینه هایی از طرف دانشجو و یا پوشش مابقی هزینه ها از راه های دیگر می باشد.

 

کمک مالی در قالب دستیار پژوهشی یا آموزشی
اکثر دانشجویانی که مساعدت دریافت می کنند معمولا در قالب دستیار پژوهشی یا آموزشی می باشد. این کمک های مالی معمولا پول و مقرریِ کافی برای تامین هزینه های زندگی در حد ابتدایی و پرداخت شهریه فراهم می آورند. برای کسب درآمد بیشتر می توان تا حداکثر 20 ساعت در هفته کار کرد. این کمک هزینه ها برای دوره های کارشناسی ارشد و یا دکترا فراهم می باشد. دستیار آموزشی معمولا در دانشگاه هایی که کلاس های کارشناسی پر جمعیتی دارند، درآمد بالاتری نسبت به دانشگاه های دیگر دارد. کمک هزینه ی پژوهشی در رشته ها و دانشگاه هایی که پژوهش بطور قابل ملاحظه ای در حال پیشرفت است، معمول تر است. بروشورهای اطلاعاتیِ اکثر دانشگاه ها، این اطلاعات را در اختیار می گذارند. گاهی قبل از اینکه این کمک مالی اعطا شود، لازم است که توانایی آموزشی و پژوهشی فرد اثبات شود. از این رو، بسیاری از دانشگاه ها تنها پس از ترم اوّل، این مساعدت را اعطا می کنند. همچنین احتمالا لازم است که آزمون انگلیسی گفتاری (TSE) را هم برای اثبات توانایی کار به عنوان دستیار آموزش بگذرانند.

 

جستجو برای بورس و کمک هزینه مالی دانشگاهی
وبسایت IEFA به دانشجویان خارجی که می خواهند در خارج از کشور خود تحصیل کنند، اطلاعاتی ارائه می دهد. همچنین این سایت یک جستجوی اساسی برای پیدا کردن کمک هزینه تحصیلی در سراسر دنیا ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر سری بزنید به: http://www.iefa.org

 

 

 

اطلاعاتی درمورد ویزای آمریکا
ویزای دانشجویی F-1
ویزای F-1 برای دانشجویان تمام وقتی است که در یک برنامه ی آموزشی یا مربوط به زبان ثبت نام کرده اند. دانشجویان F-1 به مدت کل دوره ی برنامه ی آموزشی خود بعلاوه ی 60 روز اضافه تر می توانند در ایالات متحده بمانند. این افراد می بایست یک دوره ی تمام وقت را ادامه داده و تحصیل خود را تا تاریخ انقضایی که در فرم I-20 آمده است، تکمیل کنند.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: http://travel.state.gov

ویزای تبادلی توریستی J-1
ویزای J-1 برای دانشجویانی صادر می شود که برای تکمیل برنامه ی تحصیلی خود نیاز به گذراندن یک دوره ی آموزشی عملی دارند که در کشورشان موجود نمی باشد. این آموزش باید مستقیما مربوط به برنامه ی تحصیلی باشد. ویزای J-1 دانشجو را ملزم می کند که پس از اتمام تحصیلش در آمریکا و قبل از اینکه واجد شرایط تقاضای ویزای مهاجرتی (اقامت دائم) شود، برای حداقل دو سال به کشور خود بازگردد.

  انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1185
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

ماساژ اعضای خانواده آغاز راه سلامت ماندگار به دوره مجازی ماساژ کاریز خانواده یک دوره آموزشی مجازی که برای تقویت روابط شما و ارتقای سلامت کلی در خانواده شما طراحی شده است، خوش آمدید. در این سفر متحول کننده، همزمان با یادگیری تکنیک ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

سیگنال گرفتن با هوش مصنوعی

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که از ارز دیجیتال و فارکس نشنیده باشد و قطعا این یک فرصت استثنایی برای ما ایرانیان است که بتوانیم درامد دلاری داشته باشیم . ولی اگر با اصول کار و تحلیل ها آشنا نباشیم ممکن است سرمایه ما از دست برود. ولی با پدیدار شدن هوش مصنوعی دیگه نیازی به یاد ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

درباره کتابخلاصه کتاب روح تسخیر ناپذیر از مایکل سینگر برای اون‌دسته از افرادی نوشته شده که تحت‌تاثیر مشکلات روزمره‌ی زندگی هستن؛ برای اون‌هایی که به‌دنبال راهی برای رهایی از زنجیرهای فکری و احساسی می‌گردن و می‌خوان از زندگی در لحظه‌های حال لذت ببرن.این کتاب نگاه خاصی به ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هرگونه پرسشی از محصولات را می توانید در قسمت تماس با ما ، با ما در میان بگذارید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما